Dat je verhalen je helpen om mensen te bereiken begrijp je. Maar wat je verhaal nou eigenlijk is, daar ben je nog niet helemaal uit.

De ene keer sta je in de lift en knal je er een pitch uit die mensen van hun sokken blaast, de andere keer hakkel je onhandig op een netwerkborrel.

Je weet wel ongeveer wat je verhaal is, maar dat is niet genoeg. Je weet wat je aanbiedt, wie jouw aanbod goed kan gebruiken en waarom de concurrent het niet is voor je doelgroep. Maar waarom ben jij het dan wél? En hoe geef je daar woorden aan? Dat doe je door jouw mensen te kennen. Je in hun hoofd te verplaatsen en te weten wat er speelt. 

Merken zijn net mensen, je moet er maar van houden.

bekijk het

aanbod

Vanaf vandaag wordt jouw succesverhaal maakbaar. Als een tekening kleuren we jouw verhaal in. We laten je leven en dat geeft jouw merk een nieuw leven. Je zoektocht naar jouw verhaal begint bij de stappen die je zelf al hebt gemaakt, vanuit daar lopen we verder.

Brand Story
Werksessie

we duiken je merk in, zwemmen we door het riet en ontdoen je van al het extra gewicht dat je meezeult.

Storytime: Online workshops

Leer verhalen vertellen die raken, website teksten schrijven die blijven hangen & pitchen als jezelf

Your moneymaker: website copy

Laat je online zichtbaarheid voor je werken, scheelt weer een salesmanager of koude acquisitie.

PORTFOLIO

Brand Story

Eindsprint

Social Media Specialist

UMC Utrecht

Website Copy

Veranders

Website Copy

Smûk Recreatie

Instagram reels & website copy

Hustle & Heart

Satire schrijven

de Pin

BRAND STORY

Jopp

Website Copy

Happy Good Talk

Instagram quotes

Jobtimistic