Jij wilt website teksten die raken

Ben je klaar met verkopen? Geen zin meer om te twijfelen aan je pitch? Make it a story!

Als copywriter help ik ondernemers, corporates en freelancers met het vinden van hun stem, verhaal en waarde. Met meer dan 20 jaar ervaring in het vertellen van verhalen weet ik hoe jij in het hoofd van jouw doelgroep kan stappen en wat ervoor nodig is om jouw marketing en communicatie converterend te maken. Ik kijk hoe je met jouw aanbod jouw klanten kan helpen om de held van hun eigen verhaal te worden. Want zeg nou eerlijk, we willen helemaal niet gered worden, we willen het gevoel hebben dat we zelf onze doelen bereiken, met een beetje hulp dan. En die hulp die biedt jij jouw klanten, hoe klein of groot het ding ook is dat zij veranderd willen hebben. Het is tijd dat je laat zien wie je echt bent, je doelgroep wacht op je.

Website copy

Zoek je een copywriter die jouw doelgroep wakker schudt, ze bij de schouders pakt en laat zien waarom ze jou nodig hebben? Dan duiken we samen in de lagen van jouw merk, brengen we je brand story in kaart en schrijven we teksten die geld voor je verdienen.

“If people are happy there is no story” zei Salman Rushdie in zijn Masterclass. En dat is waarom jij de pijnpunten van jouw doelgroep moet herkennen en kunnen vertellen. Als jij jouw mensen helpt herinneren waarom ze niet blij, voldaan of tevreden zijn dan trigger je emotie, dan kom je binnen. Je hoeft geen acrobatische capriolen uit te halen om te bewijzen dat je goed bent. Je moet alleen zichtbaar jezelf zijn, zodat mensen je kunnen vinden. Laat zien wat je doelgroep mist of nodig heeft en je hebt een merkverhaal.

Wil jij er meteen helemaal voor gaan en ook je webdesign en branding aanpakken?
Voor impactvolle, showstoppende websites, werk ik samen met www.smitclub.nl

Voorbeelden zien? Deze verhalende websites gingen je voor!

Social media

Heb je moeite met het bedenken van sterke social media content? Veranderen je verhaal en strategie steeds en kost het je veel moeite om online zichtbaar te blijven? Dan heb jij een goede vertaling van je merkverhaal nodig. Om te verbinden met je doelgroep moet je ze eerst begrijpen. Geen dillema op dinsdag en Throwback Thursday posts meer, jij wilt mensen raken. Mensen werken nou eenmaal graag met mensen, dus laat zien wat de karakters van jouw merkverhaal zien. 

Maak van je social media een verhaal.

PORTFOLIO

Brand Story

Eindsprint

Social Media Specialist

UMC Utrecht

Website Copy

Veranders

Website Copy

Smûk Recreatie

Instagram reels & website copy

Hustle & Heart

Satire schrijven

de Pin

BRAND STORY

Jopp

Website Copy

Happy Good Talk

Instagram quotes

Jobtimistic