Op zoek naar jouw eigen storymaker?
Hoi, ik ben Dionne Maria Hallegraeff. Met Make it a story help ik jou onderscheidend te zijn in een wereld vol marketingstrategieën. Ik geloof dat jouw verhaal er al is, je moet ‘m alleen nog inzetten. Vergeet niet dat jouw organisatie continu in ontwikkeling is en jij ook. Daarom is het belangrijk om je verhaal met jou mee te groeien.
Met 16 jaar ervaring als verhalenmaker in rollen zoals: Communicatie adviseur, Content marketeer, Creatieve maker, Account manager, Revolution manager en Duurzaamheid manager, heb ik waardevolle inzichten opgedaan in verschillende industrieën. Ik begrijp de regels, maar buig ze naar mijn eigen visie. Omdat ik geloof dat oprechte verhalen het altijd winnen van methodieken en gouden formules.
ADHD is mijn Unique Selling Point
Met mijn ADHD-brein omarm ik fascinaties, lees ik de boeken waar jij geen tijd voor hebt en experimenteer ik dagelijks met marketing- en communicatie. Het biedt me de vrijheid van denken als een kind, en creativiteit zonder grenzen. Mijn dagelijkse focus op marketingtrends en scherpe vragen helpen jou buiten de gebaande paden te gaan. Ook help ik je Artificial Intelligence inzetten, zodat jouw marketing wendbaar is. Het onbekende is mijn comfortzone.
Voor wie?
Make it a story is er voor kleurrijke mensen en merken. Voor vrije denkers die willen leven en anderen dat ook gunnen. Voor mensen en merken met een missie, groot of klein.
Verhalen zijn de kortste route naar een ander en het grootste goed dat jij bezit. Trots zijn op je verhaal opent deuren, doet groter denken en beter ondernemen. Zelfs als dat eng is.
Waarom?
Jouw doelgroep wil niet dat jij hun problemen oplost. Ze willen zien wat ze zelf kunnen bereiken. Storybased-marketing helpt jou overtuigen zonder gimmicks, waardoor het leuk is om zichtbaar te zijn. Je hebt alles al wat je nodig hebt. Ken je verhaal en je hoeft het nooit meer te verkopen.
Storybased Marketing
Storybased-marketing is het inzetten van verhalen om je merk te positioneren en je doelgroep te bereiken. Het is inspelen op emotie, om op actie aan te sturen. Verhalen zijn de kortste route naar een ander. Gebruik ze om te verbinden, inspireren en overtuigen.
In verhalen kunnen we ons verplaatsen. En pas als we onszelf zien in een ander, voelen we ons veilig om te luisteren.
We willen allemaal de held van ons eigen verhaal zijn. We willen niet gered worden, we willen trots ervaren. Daarom vind ik het ook niet handig om in je marketing alleen maar over jezelf te praten. Op een feestje vind je het ook niet leuk als iemand dat doet. Vertel verhalen die laten zien wat jouw product of dienst teweegbrengt. Je hoeft niets te verzinnen en geen capriolen uit te halen, werk met wat er is.
PORTFOLIO
Als je iets te zeggen hebt, maak er een verhaal van
Voor vakspecifieke blogs schrijf ik maandelijks verhalen, post ik regelmatig op LinkedIn en op Instagram.
Voor verhalen over de impact van hedendaagse maatschappelijke problematiek en de oplossingen die ik in mijn werk voorbij zie komen, schrijf ik verhalen op mijn blog.