Slide Wachtend op de man van het briefje, stond ik blut, katerig en achterdochtig op een louche parkeerplaats in het afgelegen Geraldton, WA, Australië. Lees meer

Slide Om uren later schapen te hoeden in het niemandsland van de dampende, Australische woestijn.

Slide Tijdens het hoeden van schapen leerde ik over mensen. Over hoe de wil van één, de groep leidt naar het verhaal van de ander.

Slide Je hoort het omdat je het bent

Slide Een verhaal met impact, is als een vreemde die je naam roept in de menigte.

Slide Copywriting gaat over het roepen van iemands naam door verandering te introduceren. Het grijpen van iemands aandacht, om die vervolgens aan de hand te begeleiden naar een andere belevingswereld.

Slide Mensen en merken verbinden, waar het verhaal begint

Slide Dus als je iets te zeggen hebt, maak er een verhaal van keyboard_arrow_down

Copy nodig? Make it a story!

Copywriting is het schrijven van wervende teksten voor commerciële doeleinden. Maar wat maakt een tekst wervend? De aandacht grijpen is één ding, de aandacht lang genoeg vast houden om te overtuigen is een tweede. Make it a story helpt mensen en merken met het behalen van beide doelen.

Volg Make it a story voor impactvolle verhalen en inspirerende updates

Deze verhalen gingen je voor

5 tips voor content die impact maakt

Content maken om het content maken, de meeste merken, managers en marketeers maken zich hier schuldig aan. Kijk uit dat je geen contentfabriek wordt en je brand story uit het oog verliest. Weet altijd waarom je iets post en waarom jouw merk een plekje in de online jungle [...]

Dit is waarom jij een Brand Story wilt

Een Brand Story is meer dan salespraatje, het is jouw identiteit als merk. Het is de reden dat jouw doelgroep voor jou kiest, het is de rode draad door alles wat je doet, het is de sleutel tot jouw succes. Een bedrijf beginnen zonder écht te weten [...]