Copy nodig? Make it a story!

Copywriting is het schrijven van wervende teksten voor commerciële doeleinden. Maar wat maakt een tekst wervend? De aandacht grijpen is één ding, de aandacht lang genoeg vast houden om te overtuigen is een tweede. Make it a story helpt mensen en merken met het behalen van beide doelen.

Een verhaal opent deuren

Met een verhaal open je het gesprek met je doelgroep door meteen iets van waarde te geven. Een verhaal is een cadeau, een glimp van een andere realiteit. En dat is mooi om te krijgen. Daarnaast vraagt het luisteren naar een verhaal om een emotionele investering. En een emotionele investering schept een band. Een band opent deuren, zodat jij kunt bouwen aan een langdurige relatie met jouw doelgroep.

Make it a story begint bij mij, Dionne Hallegraeff en beschikt daarnaast over een groot netwerk aan creatieve freelancers. Samen staat we klaar om jouw verhaal te vertellen. De afgelopen tien jaar heb ik, Dionne Hallegraeff, copy geschreven voor een breed scala aan merken. Van een IT consultancy op de Zuidas tot een Hardcore festival. Make it a story heeft veel ervaring met scholieren, studenten, jonge professionals, dertigers en veertigers en doelgroepen van grote corporates.

Per verhaal wordt er gekeken wel medium het meest geschikt is. Dat kan variëren van een blog tot een shortfilm. Of je nou copy nodig hebt voor jouw website, campagne of HR-project, wij maken er een verhaal van.

Let’s make it a story!

Volg Make it a story voor impactvolle verhalen en inspirerende updates

5 tips voor content die impact maakt

Content maken om het content maken, de meeste merken, managers en marketeers maken zich hier schuldig aan. Kijk uit dat je geen contentfabriek wordt en je brand story uit het oog verliest. Weet altijd waarom je iets post en waarom jouw merk een plekje in de online jungle [...]

Dit is waarom jij een Brand Story wilt

Een Brand Story is meer dan salespraatje, het is jouw identiteit als merk. Het is de reden dat jouw doelgroep voor jou kiest, het is de rode draad door alles wat je doet, het is de sleutel tot jouw succes. Een bedrijf beginnen zonder écht te weten [...]

Deze verhalen gingen je voor